Torna a la pàgina d'inici
 
 
 
  Notícies FEFAC
inici FEFAC - Notícies
     
  Amazon presenta una línia de maquillatge amb marca pròpia  
 

El llançament de Find, la gama de cosmètics d'Amazon, inclou productes de la categoria d'úlls, rostre, llavis i ungles. 

 
 
  • Empresarials: FEFAC | AFB | AFET | AFELL | AGFE
  • Categories: General
  • Etiquetes: cosmètica | venda online | dermocosmètica | Amazon | bellesa | maquillatge | Find
  • Data de publicació: 17/01/2019 12:19:00
 
 

Amazon ha entrat en la categoria de cosmètics de color d’alta qualitat, amb la creació de la marca Find, la firma de moda que va llançar l’any 2017.

La línia de maquillatge d’Amazon inclou productes de quatre categories: ulls (màscares de pestanyes, eye liners, ombra d’ulls i llapis per a celles), rostre (il·luminadors i bronzejadors), llavis (barres de llavis, gloss i perfiladors), i ungles (esmalts i tractaments específics).

Amb aquest llançament, Amazon segueix ampliant la seva gamma de marques pròpies. Actualment compta amb la seva pròpia línia de moda Find, Iris&Lilly o Truth&Fable, entre d’altres, o Amazon Basics, que engloba productes de tecnologia i de la llar, a més de la introducció dels seus primers productes d’alimentació en el mercat espanyol.

Pròximament entrarà en el mercat de l’alimentació per a mascotes amb la seva marca Lifelong, una gamma de productes per animals, que inclou un assortit d’aliments secs i humits per a gossos i gats.

No has rebut aquesta notícia per e-mail? Subscriu-te al a newsletter diària de FEFAC
 
 
   
   
     
     
 
Web patrocinada per:
Federació d'Associacions de Farmàcies de Catalunya - C/ Casanova, 84-86, Entr. 1ªC - 08011 Barcelona - Tel. 93 323 24 22 - Fax 93 454 61 77 | fefac@fefac.cat